close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כדי שלא תאבדו מהאיכות – ניקוי פאנלים סולאריים

מערכת שורשכד טבת, תשפב28/12/2021

ניקוי של פאנלים סולאריים הוא מאוד חשוב. איך עושים את זה נכון?

תגיות:
לפני כמה שנים החלטתם להקדים את המאוחר ולקנות פאנלים סולאריים. במשך לא מעט שנים הם לגמרי עשו את העבודה שלהם, אבל לאחרונה מרגיש לכם שמשהו לא מאה אחוז. ובכן, ייתכן מאוד שזה בגלל שלא דאגתם להם מספיק, מתנצלים על ההאשמה. ניקוי פאנלים סולאריים הוא חשוב מאין כמוהו, שכן אם לא מתחזקים אותם כמו שצריך הדבר פוגע בעבודה שלהם בעשרות אחוזים לאורך השנים.

כלומר, אם מקפידים לשמור עליהם נקיים ומתחזקים אותם באופן ראוי ומוקפד, הם מפיקים יותר חשמל וחוסכים הרבה יותר כסף. נשמע כמו עסקה משתלמת, נכון? נכון! אם כן, אפשר לומר שניקוי הפאנלים הוא חובה של ממש.

ניקוי פאנלים סולאריים יסייע לכם למנוע את ההרס שלהם
אם כן, הקפדה על ניקוי פאנלים סולאריים מידי תקופה, יסייע לכם למנוע את הרס הפאנלים הסולאריים. אותו הרס שעלול להיגרם בשל:
• חול ואבק שמצטברים על הפאנלים עם הזמן.
• פיח שנוצר מכלי רכב או מפעלים בסביבה עלול גם הוא להצטבר על הפאנלים ובעיקר אם הם נמצאים בסביבה של כביש ראשי ועמוס.
• צואת ציפורים ואשפה שנישאת באוויר ונתקעת על הפאנל, יוכלו גם כן לפגוע בו.
• עלים וענפים שנישאים ברוח, נוחתים דווקא על הפאנל ומסתירים אותו מהשמש.
• תקלה מערכתית שפוגעת ביכולת הפאנלים הסולאריים לייצור חשמל, או שיבושים טכניים אחרים כדוגמת ברגים משוחררים, שריטות ועוד.
• ועוד.

אוקיי, אז יש המון דברים שיכולים לקרות אם לא מקפידים על ניקוי פאנלים סולאריים – איך עושים את זה אם כן? אופציה אחת היא ליצור קשר עם חברה מקצועית שתגיע עד אליכם עם כל הציוד הנדרש ותעשה זאת. מדובר בפתרון איכותי אבל אם נחשוב על זה לעומק, נבין שלחברה מקצועית קוראים בדרך כלל רק כמה פעמים בשנה. אז איך נמצא פתרון נגיש יותר שנוכל להשתמש בו מתי שנרגיש שזה הזמן הנכון לנקות את הפאנלים?

מערכת ביתית מתקדמת
למרבה המזל, אין צורך להסתמך רק על חברות מקצועיות שיגיעו אליכם פעם פעמיים בשנה. כיום, ישנן מערכות ניקוי פאנלים סולאריים בהן ניתן להשתמש באופן עצמאי לבד בבית! המשמעות היא שהניקיון הרבה יותר קל ונגיש, ושתוכלו לעשות זאת מתי שמרגיש לכם לנכון, ממש כמו ניקיון הבית שאנחנו מקפידים עליו לפחות פעם בשבוע.

המערכת בנויה כמעין מטאטא מתקדם, עם מברשת המותאמת לניקוי הפאנלים ומוט ארוך במיוחד שמאפשר להגיע גם לנקודות הרחוקות והקשות ביותר על גבי הפאנל, לניקוי יסודי. אז למה אתה מחכה? זה הזמן ללמוד כיצד תוכל להעניק את הטוב ביותר לפאנלים הסולאריים שלך, עם מערכת ניקוי מתקדמת שתעזור לך לא רק ליהנות מחשמל ירוק ואיכותי יותר, אלא גם מחשבון מצומצם יותר. וביננו? אלו 2 מטרות ששווה לשאוף אליהן!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה